ZOOMIT LogoMet Zoomit ontvang en betaal je jouw waterfactuur snel en eenvoudig. Lees hier alle veelgestelde vragen!

 

 

Je ontvangt jouw drinkwaterfactuur in jouw online-bankapplicatie.

  1. Klik op het Zoomit-icoon Zoomit Icoontje
  2. Klik op de factuur die je wil betalen.
  3. De factuur komt in pdf-formaat tevoorschijn. Die kan je bewaren, printen en betalen. Hoe je dit doet, is afhankelijk van jouw bank.

Stuur een e-mail naar info@dewatergroep.be en vermeld hierin volgende gegevens:

  • Klantrekening (terug te vinden bovenaan de factuur)
  • Contractnummer (terug te vinden bovenaan de factuur)
  • Oud bankrekeningnummer
  • Nieuw bankrekeningnummer.

 Neem bij vragen over jouw online-bankapplicatie contact op met jouw bankinstelling. Onze medewerkers kunnen je in dit geval niet verder helpen.

In volgende gevallen krijgt je opnieuw een papieren factuur toegestuurd:

  • je domiciliëringsnummer of bankrekeningnummer werd gewijzigd of is niet meer actief;
  • je hebt meerdere facturen niet tijdig betaald.

Nog vragen? Neem dan contact op met De Watergroep via het contactformulier >>