We versturen al onze klantencommunicatie en facturen standaard in het Nederlands. Ben je een inwoner van een faciliteitengemeente? Dan kan je jouw taalkeuze tijdelijk aanpassen naar Frans.

Je taalkeuze aanpassen doe je zo.

A. Je bent al actief op onze online klantenzone.

  1. Ga naar dewatergroep.be/klantenzone.
  2. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Meld je aan’.
  3. Klik op het potloodje naast ‘Persoonlijke gegevens’.
  4. Kies bij ‘Taal’ voor ‘Frans’ en druk op ‘Opslaan’.
     

B. Je bent nog niet actief op onze online klantenzone.

Registreer je eerst op de online klantenzone

  1. Ga naar dewatergroep.be/klantenzone.
  2. Klik onderaan op ‘Registreer hier’.
  3. Vul je klantrekening en toegangscode in. Die vind je rechts bovenaan op je waterfactuur en meterkaart.
  4. Klik op ‘Volgende’.
  5. Vul je e-mailadres 2 keer in.
  6. Stel een wachtwoord in.
  7. Vink aan dat je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden.
  8. Druk op ‘Volgende’.
  9. Kijk je gegevens na en klik op ‘Registreren’. Klik op de link in de mail die je krijgt en bevestig je registratie. Gebruik de link meteen, deze blijft maar 72 uur actief.

Pas je taalkeuze aan

  1. Ga naar dewatergroep.be/klantenzone.
  2. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Meld je aan’.
  3. Klik op het potloodje naast ‘Persoonlijke gegevens’.
  4. Kies bij ‘Taal’ voor ‘Frans’ en druk op ‘Opslaan’.