Open een factuur van De Watergroep in Doccle.

Doccle

Kies voor ‘Domiciliëring aanvragen/wijzigen’.

Domiciliëring aanvragen

Vul je gegevens in en klik op ‘Domiciliëring aanvragen’.

Domiciliëring aanvragen

Door op ‘bevestigen’ te klikken activeer je onmiddellijk de domiciliëring. Als je foute gegevens invult en bevestigt, kan De Watergroep niet aansprakelijk gesteld worden.

Domiciliëring aanvragen

Jouw domiciliëring werd aangevraagd.

Contacteer hiervoor jouw bank. De Watergroep ontvangt daarna alle informatie van jouw bank om de wijziging door te voeren.

Wanneer je een herinnering van ons krijgt, betekent dit dat de betaling niet kon uitgevoerd worden via domiciliëring. 

In dit geval moet je het bedrag eenmalig overschrijven volgens de betaalinstructies op jouw waterfactuur. Jouw volgende waterfactuur bieden we opnieuw aan via domiciliëring. Lukt het 3 keer op rij niet om het bedrag via deze manier te innen, dan zetten wij de domiciliëring automatisch stop.

Zodra jouw domiciliëring actief is, staat dit duidelijk op jouw waterfactuur. Staat deze melding er nog niet op, dan moet je nog 1 keer via overschrijving betalen.
Dat kan. Neem in dat geval contact op met jouw bank om deze betaling niet via domiciliëring te laten verlopen. De volgende waterfactuur verloopt dan automatisch terug via domiciliëring. Breng ook ons klantencontactcenter op de hoogte. Zo vermijd je aanmaningskosten.