Voorziet De Watergroep bekers wanneer ik een waterbar of watertap huur?

Enkel bij de huur van de waterbar voorziet De Watergroep zelf herbruikbare bekers. Bij onze andere watertaps voorzien wij geen bekers maar raden wij aan om de deelnemers te stimuleren om zelf een drinkbus mee te nemen.
 

De waterbar/watertap(s) moet(en) omwille van organisatorische redenen een dag voor het evenement geplaatst worden. Rekenen jullie dan extra kosten aan? 

Als we om praktische redenen de waterbar of watertaps een dag eerder moeten plaatsen, dan worden er geen extra kosten aangerekend. De Watergroep rekent enkel huur aan voor de dag van het evenement.
 

Hoe kan ik bewijzen dat ik recht op korting heb?

Om aan te tonen dat je recht hebt op korting, vragen we je om de bewijzen hiervoor door te sturen via [email protected]. Een foto en/of een link is zeker oké! De locatie bepalen waar minstens 70% van de bezoekers voorbijkomen doe je op voorhand in samenspraak met een van onze medewerkers. 
 

Help! Er duikt een probleem op met de waterbar/watertaps voor of tijdens een evenement. Wie contacteer ik?

Bij elk evenement waar een waterbar of watertap aanwezig is, stellen we een verantwoordelijke aan die je telefonisch kan bereiken. De gegevens van deze verantwoordelijke delen we je mee in onze communicatie.