Je vroeg onlangs een huishoudelijke drinkwateraftakking aan bij De Watergroep. Vooraleer we dit kunnen uitvoeren:

- Voor niet-standaard aftakkingen bezorg je ons de ondertekende offerte van de aftakking terug.

- zijn alle voorbereidende technische stappen door jou uitgevoerd (= om bijkomende kosten te vermijden). Wanneer de aftakking niet kan uitgevoerd worden omdat de voorbereidende werken niet of onvolledig zijn uitgevoerd, zal een verplaatsingskost aangerekend worden. 

Alles correct uitgevoerd + offerte getekend teruggestuurd (indien van toepassing)? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op voor de uitvoering!

- Afspraak annuleren? Krijg je van ons een datum voor uitvoering, maar lukt de afspraak niet? Laat het ons dan twee werkdagen op voorhand weten via 02 238 96 99. 

Klik hier voor meer info over de voorbereidende werken.

Tijdelijk iets tragere verwerking – De verwerking van jouw (aan)vraag loopt trager door een aanpassing van onze systemen. Houd rekening met een verwerkingstijd van 3 weken. Onze excuses voor het ongemak. 

Klantgegevens
Het nummer van jouw klantrekening start met een 'D' en kan je rechts bovenaan op de waterfactuur of meterkaart terugvinden. Bijvoorbeeld: D123456789
Dit nummer kan je terugvinden op onze offerte of bevestigingsbrief.
Adres drinkwateraftakking
Is je huisnummer nog niet gekend? Geef dan het lotnummer van het perceel.
Ik bevestig dat aan volgende voorwaarden is voldaan:

Let op: indien bij de effectieve uitvoering blijkt dat niet alle voorwaarden hieronder in orde zijn, worden bijkomende kosten aangerekend.