16-12-2019

De voorbije 2 jaar is De Watergroep omgeschakeld van een provinciaal georganiseerd naar een procesgestuurd bedrijf, waarbij onze processen dienen als uitgangspunt voor de aansturing. ‘We zijn ervan overtuigd dat we zo beter en sneller kunnen beantwoorden aan de behoeften van onze klanten en vennoten’, vertelt directeur-generaal Hans Goossens.
 

Voor gemeenten

‘De belangrijkste wijziging voor gemeenten is de overgang van 17 sectorale dienstencentra naar 10 distributiezones’, legt Hans Goossens uit. ‘Elke zone heeft een zonemanager Realisaties en Relatiebeheer, die het eerste aanspreekpunt is voor de gemeente. Op die manier willen we dichter bij onze vennoten staan. Binnenkort zal elke zonemanager ook de nodige afspraken inplannen met zijn/haar gemeenten om de samenwerking met De Watergroep te bespreken.’
 

Voor klanten

Voor onze klanten zetten we verder in op een digitale dienstverlening via onze website met bijhorende klantenzone. Zo kunnen zij de meest courante verrichtingen volledig online afhandelen op het moment dat hun het beste uitkomt. Telefonisch kunnen zij bij ons terecht via het nummer 02 238 96 99. Via datzelfde nummer kunnen klanten ook een afspraak maken om hun dossier persoonlijk te bespreken met onze klantendienst.