Domiciliëren: gemakkelijk en steeds op tijd
Maak het jezelf gemakkelijk en kies voor een domiciliëring. Jouw waterfactuur wordt dan automatisch op de vervaldag betaald. Zo vermijd je herinneringen en kosten voor laattijdig betalen. Meteen een domiciliëring aanvragen? Dat kan op 2 manieren.
Online via Doccle
Vraag jouw domiciliëring volledig online aan via Doccle:
- Nog geen verbinding gemaakt in Doccle met De Watergroep? Volg hier de stappen om een verbinding te maken.
- Al verbonden met De Watergroep in Doccle? Dan kan je via de knop 'domiciliëring aanvragen' jouw domiciliëring volledig digitaal afhandelen! Klik hier voor meer informatie rond domiciliëren via Doccle.
Via online formulier, e-mail of brief
- Vul dit online formulier in of stuur een e-mail of brief naar ons klantencontactcenter (klik hier voor onze contactgegevens). Vermeld daarin jouw klantrekeningnummer, rijksregisternummer en het IBAN-rekeningnummer waarop je de domiciliëring wenst te activeren. Jouw klantrekeningnummer vind je bovenaan op jouw waterfactuur.
- Zodra wij jouw aanvraag verwerken, sturen wij een bevestigingsmail. Vanaf dan worden jouw waterfacturen automatisch betaald op de vervaldag.
- Domiciliëring niet correct uitgevoerd? Dan kan je jouw drinkwaterfactuur betalen op het rekeningnummer BE90 0969 2800 0132.
Combineer domiciliëring met digitale documenten via Doccle of e-mail
Wist je dat je kan betalen via domiciliëring en tegelijk jouw waterfacturen in Doccle of via e-mail kan ontvangen?
Onze tip: combineer jouw domiciliëring met Doccle! Zo ontvang je alle waterfacturen in jouw digitaal archief in Doccle, ook de tussentijdse waterfacturen. Ontdek hier alles over deze combinatie met Doccle.
Combineer je jouw domiciliëring met brief of e-mail? Dan krijg je enkel nog jouw afrekeningsfactuur. Op elke afrekeningsfactuur staat de datum en het bedrag dat wordt afgehouden. Klik hier als je jouw waterfactuur via e-mail wilt ontvangen.