Domiciliëren: gemakkelijk en steeds op tijd
- Waarom is een automatische betaalopdracht (domiciliëring) handig?
- Hoe vraag je een automatische betaalopdracht (domiciliëring) aan?
1. Waarom is een automatische betaalopdracht (domiciliëring) handig?
- Je hoeft zelf niets meer te doen. Makkelijk!
- Je betaalt altijd op tijd. Er zijn nooit extra kosten omdat je te laat betaalde.
- Je krijgt minder e-mails en brieven.
- Je bent veilig en laat je niet meer vangen door valse e-mails over onze facturen.
- Je houdt een duidelijk overzicht van je waterfacturen.
- Krijg je jouw facturen via Doccle?
Dan zie je alle facturen in je Doccle-account. - Krijg je jouw facturen via e-mail of post?
Je krijgt nog jouw jaarlijkse afrekening. Daar staat heel duidelijk wanneer we geld van je rekening zullen halen en hoeveel.
- Krijg je jouw facturen via Doccle?
2. Hoe vraag je een automatische betaalopdracht (domiciliëring) aan?
- Via Doccle (de snelste manier)
- Heb je al een Doccle-account op jouw naam en ben je al verbonden met De Watergroep?
- Open een factuur van De Watergroep in je Doccle-account.
- Klik op ‘Domiciliëring aanvragen/wijzigen’.
- Vul je gegevens in en klik op ‘Domiciliëring aanvragen’.
- Klik op ‘Bevestigen’.
- Je automatische betaalopdracht (domiciliëring) wordt meteen geactiveerd.
- Heb je al een Doccle-account op jouw naam maar ben je nog niet verbonden met De Watergroep?
Verbind je Doccle-account met De Watergroep. - Heb je nog geen Doccle-account op jouw naam?
Maak eerst een account aan op Doccle.
- Heb je al een Doccle-account op jouw naam en ben je al verbonden met De Watergroep?
- Via onze website
- Vraag een automatische betaalopdracht (domiciliëring) aan via onze website.
- We verwerken je aanvraag binnen de 2 weken.
- Na je aanvraag krijg je een bevestiging via e-mail.
- Vanaf dan gaat het bedrag van je nieuwe facturen automatisch van je rekening op de vervaldag van elke factuur (als er genoeg geld op je rekening staat).
Lukt het niet via Doccle of via onze website? Contacteer ons.