1. Hoe kan ik een afspraak maken of verplaatsen?
  2. Wat als ik de afspraak niet bevestig?
  3. Het watermeternummer op mijn uitnodiging klopt niet, kan de vervanging dan nog doorgaan?
  4. Wat moet ik doen om mij voor te bereiden op de vervanging?
  5. Waarom krijgen mijn buren een digitale watermeter en ik nog niet?
  6. Kan ik een digitale watermeter weigeren?
  7. Ik heb geen uitnodiging ontvangen maar wil zo snel mogelijk een digitale watermeter. Kan ik mij vrijwillig aanmelden bij dit pilootproject?
  8. Hoe herken ik de aannemer?
  9. Zal ik water hebben tijdens de vervanging?
  10. Hoe gaat de plaatsing van een digitale watermeter in zijn werk?
  11. Wat na de uitvoering van de werken?
  12. Hoe wordt het verbruik op de oude watermeter afgerekend?
  13. Begint de digitale watermeter vanaf nul te tellen?
  14. De aannemer slaagde er niet in om de digitale watermeter te plaatsen, wat moet ik nu doen?