Wil je het watercontract overzetten op een andere naam? Dat kan op twee manieren: 

1. Overname via het overnamedocument

  1. Vul het overnamedocument in: <PDF overnamedocument waterlevering De Watergroep>
    Dat kan met een pdf-reader (een digitaal programma zoals Acrobat Reader) of op papier.
    Vul het overnamedocument zo duidelijk en volledig mogelijk in.

  2. Stuur het overnamedocument door.
  • Online via www.dewatergroep.be/contactformulier
  • Per post naar De Watergroep, PB 20102, B-1101 Scanning.

2. Overname via de online klantenzone

  • Ga naar onze klantenzone: www.dewatergroep.be/klantenzone.
  • Op de pagina 'Overzicht' klik je op het potloodje potloodje om gegevens aan te passen in klantenzone naast ‘Persoonlijke gegevens’.
  • Klik op 'Naam, rijksregisternummer of BTW-nummer wijzigen'
  • Klik op ‘Overdracht regelen’
  • Kies voor ‘Wijzigen naam in het kader van een scheiding’.
  • Klik op de knop 'Overdracht regelen' en volg de stappen.

Ben je door alle stappen? Dan zetten we het huidige watercontract stop en wordt er een eindafrekening verstuurd.
We starten een nieuw watercontract op naam van de nieuwe klant en die ontvangt hiervan een bevestiging.