Onderwerp:

Waterstoring tot 12 maart om 13.00 uur

Beste klant

Door een lek ondervind je op dit moment een storing in de drinkwatervoorziening.
Ten laatste op 12 maart om 13.00 uur is deze waterstoring normaal weer opgelost. Tot dan kan je wateronderbrekingen of drukproblemen ondervinden.

Waar doet deze waterstoring zich precies voor?

  • Maastrichtersteenweg (3770 Riemst) bij alle nummers
  • Diependaelweg (3770 Riemst) bij alle nummers
Wat kan jij intussen doen?
  • Gebruik geen water tijdens de waterstoring. Houd alle kranen dicht en laat de wasmachine en afwasmachine (en andere elektrische toestellen die aangesloten zijn op het waternet) niet draaien.
  • Klanten van wie we een gsm-nummer of e-mailadres hebben, krijgen van ons dit bericht. Ook jouw stad/gemeente is op de hoogte. Verwittig zeker eventuele huisgenoten en/of buren waarvan we mogelijk geen contactgegevens hebben.
Bruin kraanwater na de storing?
Is jouw kraanwater na deze onderbreking geel of lichtbruin? Het water wordt vanzelf weer helder als je de kraan even laat lopen.
Het troebele water is niet schadelijk voor jouw gezondheid. Geen probleem dus als je er per ongeluk van drinkt.

Een vraag over deze waterstoring?
Je kan niet antwoorden op deze automatische e-mail. Heb je een vraag over deze waterstoring?
  • Surf naar www.dewatergroep.be/storing voor de meest recente update.
  • Bel naar het klantencontactcenter van De Watergroep via 02 238 96 99.
Ontvang je deze meldingen graag ook via sms?
Meld je dan aan in onze klantenzone (www.dewatergroep.be/klantenzone) en vul jouw gsm-nummer in bij 'klantgegevens'.

Onze excuses voor de hinder. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet
De Watergroep

 


Startdatum
12-03-2023

Betrokken gebied
Riemst

Straten
Maastrichtersteenweg Diependaelweg