Beste klant

Door een probleem aan de waterleiding ondervind je op dit moment een storing in de drinkwatervoorziening. Ten laatste op 10 mei om 15.00 uur is deze waterstoring normaal weer opgelost. Tot dan kan je wateronderbrekingen of drukproblemen ondervinden.

Waar doet deze waterstoring zich precies voor?

  • Sterrebos (3512 Hasselt) bij oneven nummers (van 1 tot en met 35)
  • Sterrebos (3512 Hasselt) bij even nummers (van 2 tot en met 34).
Wat kan jij intussen doen?
  • Gebruik geen water tijdens de waterstoring. Houd alle kranen dicht en laat de wasmachine en afwasmachine (en andere elektrische toestellen die aangesloten zijn op het waternet) niet draaien.
  • Klanten van wie we een gsm-nummer of e-mailadres hebben, krijgen van ons dit bericht. Ook jouw stad/gemeente is op de hoogte. Verwittig zeker eventuele huisgenoten en/of buren waarvan we mogelijk geen contactgegevens hebben.
Bruin kraanwater na de storing?
Is jouw kraanwater na deze onderbreking geel of lichtbruin? Het water wordt vanzelf weer helder als je de kraan even laat lopen.
Het troebele water is niet schadelijk voor jouw gezondheid. Geen probleem dus als je er per ongeluk van drinkt.

Een vraag over deze waterstoring?
Je kan niet antwoorden op deze automatische e-mail. Heb je een vraag over deze waterstoring?
  • Surf naar www.dewatergroep.be/storing voor de meest recente update.
  • Bel naar het klantencontactcenter van De Watergroep via 02 238 96 99.
Ontvang je deze meldingen graag ook via sms?
Meld je dan aan in onze klantenzone (www.dewatergroep.be/klantenzone) en vul jouw gsm-nummer in bij 'klantgegevens'.

Onze excuses voor de hinder. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet
De Watergroep

 

Aantal te verzenden e-mails:

23


Startdatum
10-05-2025

Betrokken gebied
Stevoort

Straten
STERREBOS

Gevolgen
GEEN WATER TOT 15H00