Kies je ervoor om je documenten van De Watergroep digitaal te ontvangen in plaats van op papier? Dan beloont De Watergroep je graag met een korting van 10 euro! Ontdek hier hoe dat in z'n werk gaat!
 

Voor elke digitale klant, schonk De Watergroep van november 2019 tot mei 2020 ook  één euro aan een goed doel.

Meer weten over de goede doelen we hiermee steunden?

 

Ja, en zelfs automatisch! Je hoeft hier niets voor te doen. Deze korting verschijnt op je volgende afrekening. Let op: het is mogelijk dat je eerst nog tussentijdse facturen ontvangt. De korting verrekenen we automatisch op je afrekening. 

Beslis je om binnen de 6 maanden na het ontvangen van de korting terug over te schakelen naar een waterfactuur via de post, dan rekenen we de korting terug aan op jouw eerstvolgende waterfactuur. De korting is enkel geldig voor digitale klanten.

Uiteraard! Het enige wat je moet doen is één van onze digitale opties kiezen voor je waterfactuur.

Ja, ik ga voor digitaal en strijk 10 euro korting op!

Dat kan op 4 manieren:

  • Via onze online klantenzone natuurlijk!

Bekijk hier de videohandleiding:

 

Krijg je de melding dat je jouw verzendgegevens niet kan aanpassen via de klantenzone? Kijk dan hier hoe je toch jouw korting kan krijgen:

 

  • Kreeg je van De Watergroep een meterkaart toegestuurd om je meterstand door te geven? Geef dan online je meterstand door via www.dewatergroep.be/meterstand en duid de optie 'Mijn facturen en/of meteropnamekaart(en) vanaf nu sturen via e-mail' aan!

Bekijk hier de videohandleiding:


 

  • Registreerde je als digitale klant via onze online klantenzone (= verzendgegevens aangepast naar e-mail), Doccle of Zoomit? Dan krijg je binnen de maand de 10 euro op je rekening gestort!
  • Registreerde je als digitale klant via de meterstandpagina? Dan krijg je jouw korting meteen op je eerstvolgende afrekening (= deze krijg je van ons enkele dagen nadat je ons de meterstand inseinde)!

Tuurlijk! De kortingsactie geldt zowel voor nieuwe als voor bestaande klanten. Het enige wat je moet doen is je waterfactuur en/of meterkaart digitaal ontvangen. Je krijgt de 10 euro dan binnen de maand op je rekening gestort. Klik hier om nieuwe klant te worden!

Uiteraard! We trekken dan de 10 euro korting automatisch af van je openstaand saldo wanneer je ervoor kiest om je waterfactuur digitaal te ontvangen! (Dit geldt enkel wanneer het openstaand saldo niet betwist is/werd).
  • Meld je aan op onze online klantenzone.
  • Klik bovenaan de pagina 'Gegevens' aan.
  • Klik op het potloodje bij 'Verzendgegevens'.
  • Pas de verzendwijze van je waterfactuur en/of meterkaartje aan naar e-mail (= kan zowel voor de waterfactuur als voor de meterkaart).

Nadat je op 'opslaan' klikt krijg je van ons binnen de maand 10 euro op je rekening gestort!

Bekijk hier de videohandleiding:

Eén van onze digitale opties kiezen om je waterfactuur te ontvangen: e-mail, Doccle of Zoomit. Kies je één van deze opties voor 30 november 2020, dan krijg je een eenmalige korting van 10 euro

Er bestaan diverse goede redenen om je meterstanden en je waterfactuur digitaal te beheren. De Watergroep doet er nog eentje bovenop. Wie digitale klant wordt, krijgt € 10 korting op de eerstvolgende afrekening.

Kies je ervoor om je geldzaken online te beheren? Dan helpt De Watergroep je graag verder via e-mail, Doccle of Zoomit.

En daar zijn goede redenen voor:
1. Digitaal is duurzaam. Je bespaart papier én brandstof.
2. Digitaal is praktisch. Online facturen vind je altijd en overal terug.
3. Digitaal is snel. Via Zoomit of Doccle betaal je met één druk op de knop.

Ja, ik ga voor digitaal en strijk 10 euro korting op!

Je waterfactuur en je meterkaart (om je meterstand aan ons in te seinen). Andere documenten (bv. contractbevestiging) sturen we voorlopig nog op papier.