Al 50.000 klanten stapten over naar een digitale factuur. Ben jij de volgende? Per digitale klant schenken we 1 euro aan het goeie doel. Elke maand kiezen we een ander goed doel. Deze maand: Natuurpunt! Meer weten over onze goede doelen? Klik hier!

Ik ontvang mijn waterfactuur al digitaal. Krijg ik deze korting ook? Ja, en zelfs automatisch! Deze korting verschijnt op je volgende afrekening. Let op: het is mogelijk dat je eerst nog tussentijdse facturen ontvangt. De korting verrekenen we automatisch op je afrekening. 

Via e-mail, je digitale brievenbus

mail

Je waterfactuur en/of meterkaart in je mailbox ontvangen? Dat regel je in geen tijd via:

  • Onze online klantenzone natuurlijk!
  • Al geregistreerd? Meld je dan hier aan en pas onder 'gegevens' je verzendgegevens aan naar e-mail.
  • Nog niet geregistreerd? Ontdek hier hoe je dat doet!
  • Je krijgt na deze aanpassing binnen de maand de korting van 10 euro op je rekening gestort! 
  • OF: kreeg je van De Watergroep een meterkaart toegestuurd om je meterstand door te geven? Geef dan online je meterstand door en duid de optie 'Mijn facturen en/of meteropnamekaart(en) vanaf nu sturen via e-mail' aan! Je krijgt je korting dan meteen op je eerstvolgende afrekening!

 

Via Doccle, je digitale archiefkast

Doccle

Via het gratis digitaal administratieplatform Doccle biedt De Watergroep je de mogelijkheid om jouw waterfacturen te ontvangen, archiveren én te betalen op laptop, pc, smartphone of tablet. Klik hier om te verbinden met Doccle en strijk meteen je korting op! 
 

Via Zoomit, je digitale betaalhulp

zoomit

Meer interesse om jouw waterfactuur meteen in de online betaalomgeving van je bank te ontvangen? Dan is Zoomit iets voor jou! Betalen doe je snel, eenvoudig en foutloos: Zoomit vult alle betaalgegevens automatisch voor je in. Klik hier om Zoomit aan te vragen en je korting te activeren!

 

Nog vragen over onze kortingsactie? Bekijk hier onze veelgestelde vragen!